Detailhandelsvisie, detailhandelsnota, retail, marketing, vernieuwing, innovatie, gianotten, henk, vastgoed, conceptontwikkeling, consumentengedrag, onderzoek, advies, retailvisie, Onderzoek, advies, ondernemerschap, innovatie, belevingsonderzoek, consumentengedrag, experience, detailhandelsvisie, psychologie, marktonderzoek, beleidsonderzoek, trendstudies, management, organisatie, veranderingsmanagement, koopstromen, koopstroomonderzoek, Presentaties, ondernemerschap, innovatie, colleges, workshops, inleiding, workshop, voordracht, detailhandel, retail, trends, consumentengedrag, retailtrends, vastgoedmarkt, marketing, college, consumentenonderzoek, marktonderzoek, conceptontwikkeling, veranderingsmanagement, strategieontwikkeling, kennisuitwisseling, kennismanagement, theorie, praktijk, beslissingen, advies, research, management

Consumentonderzoek Look Listen Learn - Garma bv voor Onderzoek en Advies voor Retail, Innovatie en Ondernemerschap

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Consumentenonderzoek Look Listen learn

Met het bureau van Maurice de Hond is in 2013 voor de derde keer – na 2003 en 2008 – in opdracht van SSM Retail Platform het onderzoek Look Listen Learn uitgevoerd. Het is op 21 november gepresenteerd op een druk bezocht symposium, dat door de SSM  in samenwerking met het Platform Binnenstadsmanagement en de Nederlandse Raad van Winkelcentra (NRW) werd georganiseerd. Het symposium werd voor de derde keer gepresenteerd door Chazia Mourali en Maurice de Hond. Het onderzoek biedt een uniek inzicht in het winkelgedrag van de consument anno 2013. Ook geeft het onderzoek voor een integraal inzicht in hoe consumenten denken over winkelen bij stenen winkels en webshops. En ook hoe vanuit detailhandelseconomie bezien omnichannel dé weg naar de toekomst is.

Downloaden rapport klik hier
Marketing Tribune 21 november 2013.
Toekomst retail draait om productiviteitsverhoging en innovatie
Twinkle Magazine 21 november 2013.
Steeds meer Nederlanders waarderen gemak online kopen
RetailNews.nl 28 november 2013.
Online niet debet aan omzetverlies winkel
Voor een interview met Henk Gianotten klik
hier

 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu