Detailhandelsvisie, detailhandelsnota, retail, marketing, vernieuwing, innovatie, gianotten, henk, vastgoed, conceptontwikkeling, consumentengedrag, onderzoek, advies, retailvisie, Onderzoek, advies, ondernemerschap, innovatie, belevingsonderzoek, consumentengedrag, experience, detailhandelsvisie, psychologie, marktonderzoek, beleidsonderzoek, trendstudies, management, organisatie, veranderingsmanagement, koopstromen, koopstroomonderzoek, Presentaties, ondernemerschap, innovatie, colleges, workshops, inleiding, workshop, voordracht, detailhandel, retail, trends, consumentengedrag, retailtrends, vastgoedmarkt, marketing, college, consumentenonderzoek, marktonderzoek, conceptontwikkeling, veranderingsmanagement, strategieontwikkeling, kennisuitwisseling, kennismanagement, theorie, praktijk, beslissingen, advies, research, management

Onderzoek - Garma bv voor Onderzoek en Advies voor Retail, Innovatie en Ondernemerschap

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Onderzoek en advies
In de afgelopen 20 jaar hebben wij met tientallen gemeenten, bedrijven, organisaties, projectontwikkelaars samengewerkt. Ons eigen instrumentarium is zo flexibel ingericht, dat dit effectief en efficiënt kan worden afgestemd op de eigen behoeften en mogelijkheden van onze opdrachtgevers. Wij hebben in de afgelopen jaren heel veel onderzoek gedaan voor veel economische sectoren en voor een breed scala van opdrachtgevers:

  • in de dienstensectoren detailhandel, groothandel, de vrije-tijdsector, de zakelijke dienstverlening en in de vastgoedsector

  • voor de overheid (gemeenten, provincies en ministeries), voor bedrijven en voor organisaties van het bedrijfsleven zoals kenniscentra, brancheorganisaties


En op verschillende terreinen:
• detailhandelsvisie en detailhandelsontwikkeling
• structuurvisies en stadsontwikkeling
• ruimtelijk economisch onderzoek
• koopstroomonderzoek
• (human resource)management en organisatie
• ondernemerschap en innovatie • consumentengedrag en –psychologie
• belevingsonderzoek
• marketing- en marktonderzoek
• haalbaarheidsonderzoek en trendstudies
• conceptontwikkeling
• second opinion

 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu