Detailhandelsvisie, detailhandelsnota, retail, marketing, vernieuwing, innovatie, gianotten, henk, vastgoed, conceptontwikkeling, consumentengedrag, onderzoek, advies, retailvisie, Onderzoek, advies, ondernemerschap, innovatie, belevingsonderzoek, consumentengedrag, experience, detailhandelsvisie, psychologie, marktonderzoek, beleidsonderzoek, trendstudies, management, organisatie, veranderingsmanagement, koopstromen, koopstroomonderzoek, Presentaties, ondernemerschap, innovatie, colleges, workshops, inleiding, workshop, voordracht, detailhandel, retail, trends, consumentengedrag, retailtrends, vastgoedmarkt, marketing, college, consumentenonderzoek, marktonderzoek, conceptontwikkeling, veranderingsmanagement, strategieontwikkeling, kennisuitwisseling, kennismanagement, theorie, praktijk, beslissingen, advies, research, management
Hoofdmenu:
Interim management
Henk Gianotten heeft jarenlange ervaring als verantwoordelijk manager in complexe professionele organisaties. Hij heeft ervaring met kleine en grote reorganisaties, projectmanagement, veranderingsprocessen, innovatie projecten, strategieontwikkeling en implementatie, interne en externe communicatie, fusie en overname, ICT-
Hij heeft veel bestuurlijke ervaring. Als manager in de onderneming, in het overleg met Raad van Commissarissen en Ondernemingsraad. Daarnaast als lid van vele adviesraden, besturen en commissies.