Detailhandelsvisie, detailhandelsnota, retail, marketing, vernieuwing, innovatie, gianotten, henk, vastgoed, conceptontwikkeling, consumentengedrag, onderzoek, advies, retailvisie, Onderzoek, advies, ondernemerschap, innovatie, belevingsonderzoek, consumentengedrag, experience, detailhandelsvisie, psychologie, marktonderzoek, beleidsonderzoek, trendstudies, management, organisatie, veranderingsmanagement, koopstromen, koopstroomonderzoek, Presentaties, ondernemerschap, innovatie, colleges, workshops, inleiding, workshop, voordracht, detailhandel, retail, trends, consumentengedrag, retailtrends, vastgoedmarkt, marketing, college, Rotterdam, Den Haag, Dordrecht, Tilburg, Breda, Zoetermeer, Helmond, ’s Hertogenbosch, Maastricht, consumentenonderzoek, marktonderzoek, conceptontwikkeling, Almere, Gouda, Zwolle, Amsterdam, Zuidplein, Utrecht, veranderingsmanagement, strategieontwikkeling, Kennisdelen, garma, festival, kennisuitwisseling, kennismanagement, theorie, praktijk, beslissingen, advies, research, management

Over Garma - Garma bv voor Onderzoek en Advies voor Retail, Innovatie en Ondernemerschap

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Garma betekent kennis delen en daar zijn wij altijd mee bezig. Wij vatten opdrachten op als een proces en niet als een project. Als het doel en het proces duidelijk zijn wordt altijd een goed eindresultaat bereikt. Trust the process is de lijfspreuk van Henk. Wij zien opdrachtgevers als partners, die onmisbaar zijn om het gewenste eindresultaat te bereiken en daar worden ook de stakeholders bij betrokken. Het gaat er om partijen bij elkaar te brengen. Samen kom je verder. En dit leidt aantoonbaar tot tevreden opdrachtgevers, die met het resultaat verder kunnen.

 
 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu